Stel je vraag over werk en inkomen

Tijden klantcontactcenter worden aangepast: wat verandert er voor jou?

Vanaf oktober gaan de werktijden op het klantcontactcenter van ABN AMRO veranderen. Tenminste, dat is het plan van ABN AMRO. CNV Vakmensen is hierover door de bank geïnformeerd. Ook in deze situatie willen we er voor je zijn.

Wat is precies het plan?

ABN AMRO wil de tijden inkorten waarop klanten contact kunnen hebben met een bankmedewerker. Dat heeft natuurlijk invloed op de werktijden van de medewerkers. We weten nog niet of het echt grote gevolgen gaat hebben.

Beoordeling ligt nog bij de OR

Op dit moment moet de ondernemingsraad (OR) het plan van ABN AMRO nog beoordelen. De bank heeft dit aan CNV Vakmensen verteld.

CNV Vakmensen staat voor jullie klaar: reageer onder deze blog!

We willen graag weten hoe we er het beste voor jullie kunnen zijn. Daarom horen we graag van jou in een reactie onder deze blog of je vragen hebt of iets wilt delen. Ook horen we graag of er voor jou veel gaat veranderen wanneer de contacttijden van het klantcontactcenter veranderen. We nemen je vragen en zorgen serieus. We kunnen je niet beloven dat we alles kunnen oplossen, maar we zullen wel ons best doen om jouw verhaal niet voor niets te laten zijn.