Let op: om een vraag te stellen moet je ingelogd zijn.
Als je deze optie kiest, komt je vraag niet op de community. De experts van Je Achterban zien je vraag wel en geven antwoord.
Log in of maak een account om je vraag te plaatsen. Let op: zodra je bent ingelogd, wordt je vraag automatisch geplaatst!
Controleer of je al een account hebt.
Sluit je nu aan bij dé online community voor werknemers van ABN AMRO! Met een gratis account kun je:
Waar wacht je nog op?
Vanaf oktober gaan de werktijden op het klantcontactcenter van ABN AMRO veranderen. Tenminste, dat is het plan van ABN AMRO. CNV Vakmensen is hierover door de bank geïnformeerd. Ook in deze situatie willen we er voor je zijn.
ABN AMRO wil de tijden inkorten waarop klanten contact kunnen hebben met een bankmedewerker. Dat heeft natuurlijk invloed op de werktijden van de medewerkers. We weten nog niet of het echt grote gevolgen gaat hebben.
Op dit moment moet de ondernemingsraad (OR) het plan van ABN AMRO nog beoordelen. De bank heeft dit aan CNV Vakmensen verteld.
We willen graag weten hoe we er het beste voor jullie kunnen zijn. Daarom horen we graag van jou in een reactie onder deze blog of je vragen hebt of iets wilt delen. Ook horen we graag of er voor jou veel gaat veranderen wanneer de contacttijden van het klantcontactcenter veranderen. We nemen je vragen en zorgen serieus. We kunnen je niet beloven dat we alles kunnen oplossen, maar we zullen wel ons best doen om jouw verhaal niet voor niets te laten zijn.
Vul je e-mailadres in om te controleren of je al een account hebt.
Om een reactie te plaatsen moet je eerst inloggen of een account aanmaken.