Snel antwoord op al je vragen over werk en inkomen

Blije klanten krijg je alleen door blije medewerkers

Veel mensen in Nederland klagen over flexibiliteit. In Callcenter land is flexibiliteit echter regel. De forecast bepaalt de bezetting. Dat maakt dat velen van jullie min max of nul uren contracten hebben. Wij willen meer zekerheid voor jullie.

Maar naast die maximale flexibiliteit van jullie rechten is er ook nog de minimale flexibiliteit hoe jullie je werk moeten uitvoeren. Velen werken volgens vaste scripts. Alles wordt gemonitord en bijgehouden. Kleur je buiten de lijntjes dan krijg je meteen een leidinggevende op je nek.

Wij pleiten voor veel meer regelvrijheid. Jouw passie is het helpen van de klanten. Het is daarom bizar dat je geketend bent aan de computersystemen en scripts die alles voor je bepalen. Jullie zouden weer meer vrijheid moeten krijgen.

Geen maximale beltijden meer en stoppen met het registreren van elke handeling die je maakt. Dit is gebaseerd op wantrouwen en overbodig. Jullie willen leuk werk en de klanten zo goed en leuk mogelijk helpen. Daarover zouden we in de cao afspraken willen maken.

Ook professionals in de branche vinden dat. Je leest dat hier! Of kijk hier naar andere Callcenters!

Wat is jouw mening?