Ik heb een vraag:

Stelling: Steeds meer instructeurs verliezen hun WRM-bevoegdheidspas. Eigen schuld, dan had je je maar beter moeten voorbereiden.

Steeds meer instructeurs verliezen hun bevoegdheidspas. Ook slagen steeds minder mensen voor de eerste praktijkbegeleiding. Een gebrek aan voorbereiding wordt het genoemd.

Ben jij het eens? Of ligt het zakken van steeds meer mensen aan andere zaken?

Reacties (1)
  • Voorgesteld antwoord
    Antwoord
    Als je je goed voorbereid dan zou het moeten lukken om het toneelstukje te spelen maar je bent ook overgeleverd aan de willekeur van de examinator.
    Wij hebben bv bij onze rijschool allemaal dezelfde les met dezelfde route. Na 6x voldoende (instr. examen en pb ) ga ik als leerling mee, wat krijgen we te horen: route/locatie is NIET goed!!
    Verleden week weer als leerling mee, andere route (ondertussen ook al 8x gebruikt).

    Controle gelijkwaardige en voorrangskruispunten: Eerste deel paar voorrangskruispunten daarna blokje rond ind. terrein met 3x gelijkwaardig krspnt. Dan ri parkeerplaats voor nwe les ed. (wij doen altijd in-en uitvoegen autosnelweg).

    Ramen beslaan, EXAMINATOR zegt: ZET DE MOTOR MAAR AAN, airco, veiligheid boven alles (instr. wilde raam open doen). Na examen o nee, sorry praktijkBEGELEIDING :-P

    zegt examinator: gefeliciteerd maar bespreken nog paar verbeterpunten voor volgende keer: Ergens een 0 want we hadden overtreding begaan 2x ?? geen idee, ik niet en instr. niet...... we hadden bij het wisselen voor/na de demo motor laten draaien.......... oke van hem moest die motor toch aan ivm beslaan??

    Enne hoeveel kruispunten wil je zien voordat je weet dat het voldoende is? Sla volgende keer het ind. terrein maar over scheelt tijd....... oke en dan zegt de andere examinator (zeer waarschijnlijk en dan is het voor het eggie!) Je hebt geen gelijkwaardige kruispunten gecontroleerd dus.........conclusie: willekeur van de examinator waar jouw werk van af hangt........kortom k........!!
Terug